خوابت را
تو چه میفهمی از روزگارم ...؟
از دلتنگی ام ؟
گاهی به خدا التماس می کنم
خوابت را ببینم ... میفهمی؟
فقط خوابت را ...!!!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت 14 توسط حالا هرکی
|
تو چه میفهمی از روزگارم ...؟
از دلتنگی ام ؟
گاهی به خدا التماس می کنم
خوابت را ببینم ... میفهمی؟
فقط خوابت را ...!!!
میمیرَم اَز تصـَور انگشتــآنت در بیـنِ مـوهآیش!
دیگـر نیستـی بـرآی نوآزش موهآیـم...
خیآلی نیست!
اَزتـه میزنمِشآن..

لا به لای ساز نفسهایت
پنهان می شوم ، اشک می شوم
تا بمانم . . . تا نرانــی مرا . . .
من " آهـ " می کشم و تو " انگ " میزنی !
و این غم انگیزترین آهنگ دنیاست

چتــــر منطــــــق را بر ســــــر گرفـــــــته ام!
تا باران عشــــــق را تجـــــــربه نکنـــــــم!
دیگـــــر توان مقابلــــه با
تب و لــــــــرز برایم باقــــــــی نمــــانده اســـــت!!!