خوابت را

تو چه میفهمی از روزگارم ...؟


از دلتنگی ام ؟


گاهی به خدا التماس می کنم


خوابت را ببینم ... میفهمی؟


فقط خوابت را ...!!!

میمیرَم اَز تصـَور انگشتــآنت در بیـنِ مـوهآیش!

دیگـر نیستـی بـرآی نوآزش موهآیـم... 

خیآلی نیست! 

اَزتـه میزنمِشآن..

یــعنی میشـــود

یــعنی میشـــود

همیــن حـالا..

همیــن لحظــه..

حتــی..

اشتـــباهی !

یـــادم بیفتــی..؟

میشـــود ؟!

لا به لای ساز نفسهایت
پنهان می شوم ، اشک می شوم
تا بمانم . . . تا نرانــی مرا . . . 
من " آهـ " می کشم و تو " انگ " میزنی !
و این غم انگیزترین آهنگ دنیاست

مـَن …

مـَن …
بـا تـمـام ِ کـنـار “او” بـودن هـایـت کـنـار مـے آیـَم . .

مـحـض ِ رضـاے خـدا …

حـداقّـل دسـت از سـر خـواب هـایـَم بـردار…

لـعـنـتـے . .


مدتهـــــاست

چتــــر منطــــــق را بر ســــــر گرفـــــــته ام!

تا باران عشــــــق را تجـــــــربه نکنـــــــم!

دیگـــــر توان مقابلــــه با

تب و لــــــــرز برایم باقــــــــی نمــــانده اســـــت!!!