قــسـمــت نــیــســــت

دلــــم می گـیـــــــــرد ....

وقـتــــــی مــــی بـیـنــــــــم او هــســـــت ...

مــــن هـــســـتــــم ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امـــــا قــسـمــت نــیــســــت . . .!!

دیــگر امــــیدی نیست

صبحی کـــه بجـــای عـــشق با سیـــگار شروع بـــشه . . .
یــــک شــــــروع دوبـــاره نیــــست
امـــــتداد پایان اســــت
بــــــرای کــــسی که دیــگر امــــیدی بـــه ادامه نـــدارد !!

بـا چـﮧ فـرـآمـوشت کنم

ڪـآفـﮧ...

مـَشـروب...

شـعـر...

سـیگـار...

ـهرزگـی...

بـُغـض...

ضـَجــﮧ...

شـَب گـریـﮧ...

دعـا...

خــُـــدا...

لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزـی فـرـآمـوش مـی شـوـی؟

درخت هم که باشی

تو

درخت هم که باشی

من

دارکوبی می شوم

که هفتاد و سه بار

در دقیقه

تو را می بوسد.