سلامتی.....
سلامتی کسی که ما بهش اس میدیم
تو بغل یکی دیگه میخونتش میگه: ایرانسله

+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت 23 توسط حالا هرکی
|
تو بغل یکی دیگه میخونتش میگه: ایرانسله
